pracujemy z ludźmi i dla ludzi
praktyczne szkolenia ze specjalistami ds. projektowania komunikacji i obsługi klienta – wewnętrznego i zewnętrznego.
to od komunikacji społecznej wszystko się zaczyna i od jej jakości zależy jak się skończy. na naszych szkoleniach zawsze podkreślamy – to, co myślisz, że mówisz, nie zawsze myśli, że słyszy twój rozmówca. w skrócie: podpowiemy i nauczymy jak, kiedy, co i do kogo „gadać, żeby się dogadać”:
- komunikacja i współpraca w zespole, w hybrydowym trybie pracy
- skuteczna komunikacja w kontakcie z klientem – bezpośrednia i zdalna
- komunikacja w organizacji oparta na empatii
- przemówienia, prelekcje, autoprezentacja – praca z audytorium
- trudne, konfliktowe sytuacje w procesie porozumiewania się
o zarządzaniu zespołem
compassionate leadership, czyli przywództwo współodczuwające.
w czasach pracy zdalnej / hybrydowej zmieniły się wzorce bycia skutecznym liderem. dziś, kluczowymi umiejętnościami szefa zespołu nie są kontrola czy charyzma, lecz zaufanie, współpraca i traktowanie współpracowników jak partnerów.
na szkoleniach dla liderów dajemy uczestnikom konkretne rozwiązania na skuteczne zarządzanie – zarówno w rutynowej pracy jak i w sytuacji trudnych zmian w firmie.
- jak być liderem blisko ludzi w czasach pracy zdalnej
- budowanie zaufania i partnerskiej atmosfery pracy
- jak skutecznie dbać o zespół i jego zasoby
- trudne sytuacje i pożary w zespole / zarządzanie zmianą, kryzysem
o twojej codziennej sile
dożyliśmy czasów, kiedy możemy pójść na zwolnienie lekarskie z powodu wypalenia zawodowego.
jak się okazuje, szczególnie w dobie pracy zdalnej/hybrydowej, dobrze płatna praca i możliwości rozwoju to jedno, ale równie ważne jest dbanie o kondycję psychofizyczną – swoją i swoich pracowników. na warsztatach pokazujemy i uczymy jak zadbać o swój dobrostan i być skutecznym na co dzień.
- organizacja czasu pracy, zarządzanie własnymi zasobami
- środowisko pracy wspierające dobrostan
- regeneracja ciała i umysłu zgodnie z japońską sztuką shinrin yoku
- radzenie sobie z natłokiem myśli i negatywnymi emocjami
- praktyka uważności – „tu i teraz”, nie „tam i potem”