Lubimy pracę z ludźmi i dla ludzi

O komunikowaniu się

Szkolenia i warsztaty z komunikacji interpersonalnej i obsługi klienta, zarówno wewnętrznego i zewnętrznego. Podpowiemy i nauczymy – jak, kiedy, co i do kogo „gadać, żeby się dogadać”:

  • efektywna komunikacja z klientem zewnętrznym (obsługa klienta, sprzedaż, negocjacje, windykacja),
  • perswazja w procesie komunikacji,
  • trudne, konfliktowe sytuacje w porozumiewaniu się,
  • komunikacja wewnątrz i międzyzespołowa.

O zarządzaniu

Szkolenia dla szefów zespołów – oparte na przetestowanej wiedzy i sprawdzonych narzędziach. Dajemy szefom konkretne rozwiązania na skuteczne zarządzanie, zarówno w rutynowej pracy jak i w sytuacji trudnych zmian w firmie.

  • szef jako partner w relacji z zespołem,
  • efektywne zarządzanie zespołem, jego celami i motywacją,
  • trudne sytuacje i pożary w zespole,
  • zarządzanie zmianą i kryzysem.

O Twojej codziennej sile

Szkolenia podnoszące własną efektywność i pozwalające dbać o swój dobrostan. Podpowiemy jak kreatywnie rozwiązać problem, pomożemy zapanować nad stresem, opanować natłok myśli czy przygotować się do ważnego wystąpienia. Pokażemy i nauczymy jak zadbać o siebie i być bardziej skutecznym.

  • planowanie i organizacja czasu – w domu i w pracy,
  • skuteczne dbanie o swoją kondycję psychofizyczną,
  • zarządzanie stresem i negatywnymi emocjami,
  • uważność i autoregulacja w pracy i życiu osobistym.

Napisz nam jakie szkolenia Ciebie najbardziej interesują: