lubimy pracę z ludźmi i doskonale odnajdujemy się na szkoleniach

o komunikowaniu się

Szkolenia i warsztaty z komunikacji interpersonalnej i obsługi klienta, zarówno wewnętrznego i zewnętrznego. Podpowiemy i nauczymy – jak, kiedy, co i do kogo gadać, żeby się dogadać:

  • efektywna komunikacja z klientem zewnętrznym (obsługa klienta, sprzedaż, negocjacje, windykacja),
  • perswazja w procesie komunikacji,
  • trudne i konfliktowe sytuacje w porozumiewaniu się,
  • komunikacja wewnątrz i międzyzespołowa.

o zarządzaniu

Szkolenia dla szefów zespołów – oparte na przetestowanej wiedzy i sprawdzonych narzędziach. Dajemy szefom konkretne rozwiązania na skuteczne zarządzanie, zarówno w rutynowej pracy jak i w sytuacji trudnych zmian w firmie.

  • szef jako partner w relacji z zespołem,
  • prowadzenie spotkań zespołowych i rozmowy indywidualne,
  • trudne sytuacje i pożary w zespole,
  • zarządzanie zmianą i kryzysem.

o Twojej codziennej sile

Szkolenia rozwijające kompetencje i umiejętności społeczne, przydatne w pracy i na co dzień. Podpowiemy jak kreatywnie rozwiązać problem, pomożemy zapanować nad stresem, przygotować Cię do ważnego wystąpienia. Pokażemy i nauczymy jak zadbać o o siebie i być bardziej skutecznym.

  • zarządzanie i organizacja czasu pracy,
  • autoprezentacja i wystąpienia publiczne,
  • zarządzanie stresem i negatywnymi emocjami,
  • uważność i autoregulacja w pracy i życiu osobistym.

Napisz nam jakie szkolenia Ciebie najbardziej interesują: