Lubimy pracę z ludźmi i doskonale odnajdujemy się na salach szkoleniowych.

Ci którzy byli, to wiedzą  : )

O komunikowaniu się

Szkolenia i warsztaty z komunikacji interpersonalnej i obsługi klienta, zarówno wewnętrznego i zewnętrznego. W skrócie, podpowiemy i nauczymy – jak, kiedy, co i do kogo gadać, żeby się dogadać. Przez telefon i bezpośrednio.

Nasze przykładowe tematy szkoleń:

  • efektywna komunikacja z klientem zewnętrznym (obsługa klienta, sprzedaż, negocjacje, windykacja),
  • perswazja w komunikacji,
  • trudne sytuacje w obsłudze klienta,
  • komunikacja wewnątrz i międzyzespołowa.

O zarządzaniu

Szkolenia dla szefów zespołów – oparte na przetestowanej wiedzy, modelach i narzędziach. Dajemy szefom konkretne rozwiązania i patenty na skuteczne zarządzanie, zarówno w rutynowej pracy jak i w sytuacji trudnych zmian w firmie.

Przykładowe tematy szkoleń dla szefów:

  • expose i budowanie autorytetu szefa zespołu,
  • rozmowy motywacyjne, oceniające i dyscyplinujące,
  • trudne sytuacje i pożary w zespole; zarządzanie zmianą,
  • coaching szefowski.

O Twojej codziennej sile

Szkolenia rozwijające kompetencje i umiejętności społeczne, przydatne w pracy i na co dzień. Podpowiemy jak kreatywnie rozwiązać problem, pomożemy zapanować nad stresem, przygotować Cię do ważnego wystąpienia, skutecznie zarządzić czasem i służbowymi obowiązkami. A jeśli jest taka potrzeba, to polecimy odpowiednich ludzi od problemów prywatnych: dotyczących relacji i emocji.

Przykładowe tematy szkoleń z rozwoju osobistego:

  • zarządzanie i organizacja czasu pracy,
  • autoprezentacja i wystąpienia publiczne,
  • zarządzanie stresem i negatywnymi emocjami,
  • coaching narzędziowy.

Masz pytania? Napisz do nas